Piiippiii is here :D

HAHAHAH , ni ska bara se mitt hår typ orange !
Fast mamma kommer snart med två blonderingspaket så jag kan färga håret :D Blondi tjej !
Hhhahahaha halv sov typ igår när jag bloggade xd hihihihihi !
Snart ska la jag ock alice ta ock göra dessa saker man ska göra idag .. Blläää
Senare blir det la att dra till Kimbäbisen ♥ Iaf kommer komma en ny heder + design , som feliciaälsk ska göra (:
Hihihhi vene vad man ska skriva ;/
Tror dessa tröjjer kommer se fett snygga ut nu när jag har blont hår (:
Längtar så fett möe till lördag , ska upp tidigt då jag ock mammis åka till sis . Sen åker vi mot marieberg :) Ska shoppa saker som jag behöver .. Dessa två tröjjor är iaf ett måste ha !
Fixar kanske en ny header seeenn får se , men ska dra heeejjddåå !
/Emmaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0