Lalalalallalalalal ..

.. såååååååååååååååååååååååå seriööööösss nu !
Så har fixat allt i stallet , tog i pluttisen i sin spilta i dag , ock tog en rejäl borstning pån :)
Sedan gick jag ut med han i en hage ock gick lite , så han fick stäcka på sig lite . Sen in i stallet igen , gav han lite mat ock borstade han lite :) Sen släppte jag ut pluttisen igen i sin hage . Saknar han redan ♥ Han sköte sig sviin bra idag ! Imorn blir det att tömköra han eller longera han :) Hamen .. ska la snart ta ock hoppa in i duschen , sen plugga på läxan tills imorn , sen kolla på lite kläder jag ska ha imorn . Sen blir det la att ta ock hoppa i sängen . Måste verkligen skärpa mig med bloggningen nu . Måste ta tag i bloggen , så nu ska det fane mig bli superupdt , så fort jag sitter vid datorn måste jag updt bloggen ! Har iaf sovit hemma hos kusiinnerna i natt , fett kul , som vanligt !
Jaaaaaaaaaag är så jääääääävlanns noooooooooormaaaaaaaal ! xdd
Pic .
/Emmaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0